Väldigt känslosamt

Det är så kul att läsa kommentarer ifrån människor, att dom tar ut lite av sin tid på mig, det betyder så mycket. Det får mina tårar att rinna.. av tacksamhet =)

Vill försvinna för ett tag..

Jag orkar inte längre. Avsaknaden av glädje tar död på mig. Känslorna dansar runt inom mig likt dödsänglar kring ett lik. Smärtan har tagit över. Får mig att bli sur och uppkäftig mot andra människor som jag egentligen inte har anledning att välla ilskhet över. Att jag gör det får mig att känna skuldkänslor. Snälla, gör så att hjärtat stannar. Jag orkar inte med livet längre. Varför var glädjens ängel tvungen att försvinna så hastigt? Jag behöver honom. Fastän jag vet att han gjorde det bästa valet, att dra sig undan, för att åter bli hel igen. Önskar att jag själv kunde göra detsamma men hur? Vart ska jag åka för att försvinna bort ifrån världen för ett tag? Vart ska jag bo under tiden? Jag vill försvinna, som glädjens ängel gjort, för att sedan återvända igen..

Tryina make it thru

Soon, the happiness will return, just gotta make it thru with pain & sorrow til then. I must, I will, at least I'm gonna try make it thru. It's not far to go, just some weeks and I'll become a happy soul again. Maybe there comes hard times when I just wanna end life but I know, it's worth it in the end. I will make it thru these sad days, to soon become a happy soul, I must remain alive, 'cause if I don't I'll miss so much that I've longed after for so long and I don't, I really don't wanna miss those things.

I väntan på bussen

Mycket kommer hända mig inom kort, saker som är positiva. Bästa bandet släpper nytt, forumträff på Lissan, show med Björn & co, hårfärgen är snart blond. Just nu mår jag lite weird, även fast jag har så mycket att se fram emot, kan jag ändå inte visa min glädje, fast jag känner glädjen inom mig. (Läpparna formades till ett litet leende nu, oj!) Jag är disträ, kan inte förstå att vad som snart händer, faktiskt händer. Kanhända det är därför jag inte kan visa min glädje över det så bra, för tillfället. Pga att jag har svårt att inse att, vad jag länge drömt om och längtat efter, snart sker.

Jesper Jee Johansson

Han är cool, han är snygg, han har en underbar röst, han är vältränad, han är go, wow asså, han får mig fastklistrad vid ett program, som jag annars bara zappat förbi. Det är helt otroligt.

Kjærlighet er mer enn forelskelse..

Jeg er helt, åhh, tårfylld i øyne mine..
denne sangen er så utrolig, kjempe fin. 

<3  At je elsker deg vet du at je gjør  <3



Link:
http://www.youtube.com/watch?v=21ka4nAyKVY


Du är en doft, du är ett ljud, du är en färg..

dessa ord är till dig Carina Berg<3

Miffo ;_;

Vila i frid Miffo, vårt älskade marsvin,
du är saknad och evigt älskad <3


Uppe i ottan (iaf supertidigt för mig)

Gäääsp, typ dötrött, bestämde mig för å gå upp tidigare idag, vart vaken sen 9, la mig vid 3 inatt, egentligen ville jag fortsätta mitt arbete vid datorn men tvingade mig att gå o lägga mej. Shit asså, 9 ! Brukar sova till typ 12 annars. Drömde om Picazzo (ett norskt skitbra band) och så drömde jag om Markus Fagervall, söt dröm om en söt kille =)

Vad får jag allt ifrån?

Har suttit och läst dikter och kollat på diktvideos som jag har gjort, jag förstår inte själv hur jag kan skriva så bra dikter, låter säkert väldigt ego nu men jag utgår ifrån vad andra har sagt om mina dikter, alla tycker dom är jättebra, efter att ha läst många kommentarer om hur bra dom är, har jag själv börjat inse att jag skriver väldigt bra. Min rubrik till detta inlägg är en fråga och hade jag varit Björn hade svaret säkert varit "glöggen!", fast själv vet jag inte vad mitt egna svar är..? Hjärtat, måntro? Eller något övermäktigt? Mitt svar får bli "vet ej", får fundera på det lite och återkomma till det senare. Ha de gött nu, kram =)

Rasteløs og pain-in-the-ass

Rastlös o sjukt ont i magen, ajajaj din jävla mensis, du kmr, du går o kmr igen, åhh orka me dej. Har lust å dra till norge o hälsa på några vänner, hade vart kul. Skulle vilja dra tè Storan i Götet för å se hur stället ser ut å memorera alla tänkbara Björn-sticker-ut-här dörrar, hah. Tur att jag sitter liite ifrån scenen (rad 5 för å va exakt), för skulle ja nå Björn så skulle ja dra ner han från scenen, haha, yummy =b

MÄNstration

När ömheten o spänningen i munnen nästan e helt borta, ja då kommer mensen o hälsar på. Åhh ibland skulle ja vilja va kille, för de enda man fått utstått då e, ngt som inte alls gör ont, nämligen ett x antal stånd om natten.

Bye bye boogie

Åh nej! Mumsapåsen gick sönder =(
Hoppas att ente allt de goa åker ut i väskan nu.
*
Ja, jag har tänkt på Björn idag igen.
Han är en stor del av livet nu..
*
Älskade boogie farväl,
raven har tatt över,
i kort tid jag hade dig kär,
jag insåg snabbt att det e
hårda trummor jag behöver

Yes we have no bananas

Jahappsi, ännu en ny dag e hær og jeg ligger hær i sänga
o lyssnar på musik o funderar litt grann.
Drar mej nog till stan snart, måste ut, ente lägga hær å pösa
bort hele dan.


Well well, you can always tell.

Goodnight my angels

My eyes resist to stay open, so I'm off to dreamland now.
Wishing you, Lau and Bjørn, an beautiful sleep.
Thanx for making me strong and for helping me thru this day.
I love you guys, you're my angels. Lau, sending thousand of kisses to you,
you're every beat that my heart takes. Bjørn, thanx for filling me up with joy,
sending you some love like a thank you gift.
Sweet dreams of you I'll dream tonight, my angels<3

Missä viihdyt parhaimmin?

Björn: Koti kallein kallehin =)
*
 Minä olen onnellinen ja väsynyt. Björn,
hänen sanat on minun onnea =)
*
Rasmus on paras bändin ikuisesti<3
Ei musiikki, en Malin.
*
 Rakastan sinua Lau,
ikuisesti, minä olen sinun,
minun enkelini<3

Björn : namnet som fastnat hos mig

Japp, du har fastnat inne i mitt huvud, på mina läppar, pennan vägrar sluta skriva ditt namn..... men är hjärtat inom mig kär?

Nej. Jag älskar dig för att du gör mig lycklig, som tack för att du får mig att le ger jag dig min kärlek. Men jag är inte kär...... låter säkert otroligt, så vacker som du är.... men mitt hjärta har tillhört.. min one&only i många år redan.... och förevigt kommer det bli.

Varför skriver jag i du-form? Du kommer väl aldrig att läsa detta ändå... eller ja, jag har ju webbadressen som signatur på ditt forum..... så kanske, om du har vägarna förbi där.. har du det också här. Vem vet, bara du själv. Så jag fortsätter att skriva i du-form.

Fan..... kom tillbaka.... bli frisk... tankarna är delade, jag vill självklart att du ska vila upp dig... men ändå.. en annan del av mig........ saknar dagarna då du fick mig att känna ett glädjerus.... till och med söndagarna blev roligare. Och allt pga en människa så underbar: Dig.

Så jävla häftigt det e att du kommer ifrån samma ställe som jag, pga att morsan är från Kungälv... är jag ju också därifrån :) Gött o va göteborgare <3

Om jag hittar en folkhögskola i Götet som passar in på vad jag söker, då kanske jag flyttar till Götet, hade vart så kul, o få uppleva den staden mer :)

Jag mår hyfsat bra idag, fast igår grät jag floder, skrev om dig i forumet, samtidigt som jag gjorde de kände jag hur smärtan lyftes bort ifrån mitt hjärta och jag mådde mycket bättre igen.

Jag älskar dig för att du alltid gör mig lycklig<3 Evigt tacksam för det.

******************

The Rasmus, ja dem älskar jag också så otroligt mkt<3
Väntar spännt på att nya albumet ska släppas.

Säger du att du älskar mig, då är det säkert så

Daaaaaaaaaaaaaah! Nä skämta bah, typ gått upp astidigt idag för o gå t tandis,grymt roligt :D wiihii! Tänk er o ha Bjørn G. som tandis, fan va kul de skulle va xD

Typ...

Bjørn: "Säg aahhh"
Jag: "aaaaaaahhhmagaaaaad"
Bjørn: "Huh?"
Jag: "Vaeeh snugg du äeeh"
Bjørn: "Haha men tyst nu, kan inte koncentrera mig på arbetet.."
Jag: *dregel

Hahaha xD fast ja, när jag väl öppnar ögonen är det en äldre man (som är en väldigt bra) som e min tandis ;) DÄR KROSSADES DEN DRÖMMEN hahahaha ! :D

Vad vill du göra med ditt liv?
Vill du uppnå dina drömmar?
Eller bara sitta o slagga i soffjäveln??!
Hey! Wake up! Bjørn ain't the only thing in life!
- Asså shut up, det e tips från coachen nu



Tack för att du tar hand om dem jag älskar

Det är ej lätt att andas längre, nu när du ej mer kommer stå vid min sida. Det är svårt att ta sig igenom varje dag, fylld med sorg och avundsjuka.

Varför du? Varför så tidigt? Jag saknar dig, smärtan river upp sår som blivit läkta, hela tiden. Varför får andra människor ha deras mammor kvar men inte jag? Frågorna är många och evigt obesvarade.

Vad skulle du säga till mig om du kunnat idag? "Du är stark som kämpar fast det är svårt." Något sådant kanske, jag tror du skulle ha sagt det. Jag pratar till dig som att du kan läsa det jag skriver. Det kanske du kan, i ande världen.

Tack för att du håller ett extra öga på Lauri och Björn åt mig. Och tack för att du gjorde så att Björn blev en del av mitt liv. Jag älskar dem båda, så otroligt mycket. Utan dem, ingen Malin, det har jag insett. För Lauri är varje andetag jag tar och mitt hjärtas alla slag. Och Björn är glädjen i mitt liv. Tillsammans gör dom mig stark, får mig att överleva ännu en dag, utan dig bredvid.

I sexton underbara år fanns du hos mig, dom åren kommer alltid vara guld värda för mig. Tack för livet, trots all smärta, har jag också mycket positivt, som alla underbara människor som finns i mitt liv, som jag evigt älskar.

Tack för att du tar hand om pöjkarna åt mig mamma, jag älskar dig <3

Blondis snart :)

Jaooo första steget mot att bli blond é avklarat :)
Om några dar tar jag andra steget...
Gött med förändringar :D

Inte långt kvar tills jag inser att
Björn är riktig nu, 26 sept, jag längtar till dig<3

Jag mår inte bra

Skuldkänslorna tar död på all den glädje jag har inom mig, saknaden efter mamma får tankarna att cirkulera kring självmord, förhindret mot att låta tårarna rinna gör allting värre, vill inte gråta för då kommer frågorna jag inte har lust att besvara, rädslan över att dem som betyder o fortfarande är kvar hos mig, rädslan för att dom ska bli funna döda, den är stor, vilket gör att det smärtar än mer inom mig. Jag är trött på livet, har mycket att se fram emot men idag skulle jag bli glad om hjärtat inom mig, kunde stanna, för att aldrig mer slå igen.

Krångel men inte pga hångel

Vera, säger jag bara, VERA, hon (en tjej på Björn Gustafssons officiella forum, ålder på henne 13) ska ALLTID skapa bråk, just nu fightar med oss andra på forumet pga att vi säger att det bara ska va engelskt språk i en ENGELSK TRÅD men icke att hon förstår det, nääädå då är det bättre att fighta o få sura miner mot sig.

Åhh hoppas hon fattar nån gång. (Annars har jag absolut inget emot henne)

___________________

So tell me,
where is Björn right now?
And tell me,
how does he feel today?

Give me some information,
'cause I really wanna know.



Fittmobil!!

Jävla fittmobil som bara hakar upp sig hela jävla kuktiden!! Ahhgrrhh fitta jävel! Skulle fan slängt in dej väggfan om du inte börjat funka vanligt igen, ahhgrrhh! Ska förresten klippa mej kortkort idag =D

Feelings breaks me down

Sadly, I can't smile so much, right now. It seems like the feelings which I've prevented to get me so long now, they seem like all coming to hurt me at the same time, these days. Ohh, wishing Björn could get back to the screen, well sure he's always at YouTube but that's not the same thing. I want him to come to me, each wednesday, as he used to. Popping up on my tv window and making hilarious things, which I've laughed so much too... but now, tonight, there'll be no Björn, ohh, it's so sad... but that he has given himself an vacation, that's a very good thing, which I only feel great for. Don't want him to work himself to death! Something that could had happend if he hadn't been smart enough to stop the 24/7 work.

Well back to me now. I'm feeling kinda weird these days, like wanting to end it all but on one way, I still wanna live. Got so much to see forward too. The release of The Rasmus new album, Black Roses, seeing Björn and co live at 26 sept. But also the date between folks from Björns official forum. Still feeling a bit weird, even though all that positive things..

Guess it's just for the moment.
Hopefully.

Sadness

Sometimes I don't know how explain, to tell a reason why I feel down, the sadness is just there somehow.

Vila i frid Joshua ;_;


En 8-årig pojke, vid namn Joshua, hängde sig i skolslipsen, han saknade sin mamma väldigt mycket, hon dog i cancer för ett tag sedan....... jag kan förstå honom, det är väldigt jobbigt att förlora sin mamma, min mamma dog när jag var 16, i maj 2005, saknar henne så enormt mycket,, orkar knappt leva livet längre men är tacksam över änglarna jag har, dom ger mig både styrka och livslust <3

http://www.aftonbladet.se/nyheter/article2629027.ab



Detta é inte bra


Måste försöka fokusera mig på att arbeta, jag sitter ju bara o surfar på sånna sidor som ej hör till skolarbetet. Just nu har jag lunchrast så nu gör de inget om jag surfar så men när de é lektion måste jag försöka koncentrera mig på att arbeta, jag försöker men det går inte. Hjärnan vill inte som jag vill idag. Å så känner jag en knepig trötthet, har inte gjort nått speciellt som skulle kunna göra mig så här trött, så jag vet inte vad det é med mig. Puhh.... Vill dra till Norra Brunn, ja pga att Björn Gustafsson uppträder, på Torsdag men tror inte jag kan. Vill jättemycket men har nog inte råd med tågbiljett just nu. Men kommer nog köpa biljett till STHLM live den 19 juli, då får jag ju ändå se Björn. Fast jag är lugn för jag har redan bokat in mig på den 26 september, ska se honom live då. Björn, Måns, Soran & Özz - Turnén 2008 :D



Typ... trött och vill ha-ig ;D

Jag är lite halv seg just nu..............även fast jag inte gjort såå himla mkt i helgen fast va ju ute å shoppade mkt i solen o så , kan va därför jag är trött. Åhhså är jag vill ha-ig, vilket betyder att jag vill att den 26 september kommer nu, vill dra till Götet o se Björn ! :D <3 Osså längtar jag så enormt mkt efter The Rasmus nya album, Black Roses, hvis vil bli released "after the summer", som Lauri själv skulle uttryckt sig ;)

RSS 2.0