Björn : namnet som fastnat hos mig

Japp, du har fastnat inne i mitt huvud, på mina läppar, pennan vägrar sluta skriva ditt namn..... men är hjärtat inom mig kär?

Nej. Jag älskar dig för att du gör mig lycklig, som tack för att du får mig att le ger jag dig min kärlek. Men jag är inte kär...... låter säkert otroligt, så vacker som du är.... men mitt hjärta har tillhört.. min one&only i många år redan.... och förevigt kommer det bli.

Varför skriver jag i du-form? Du kommer väl aldrig att läsa detta ändå... eller ja, jag har ju webbadressen som signatur på ditt forum..... så kanske, om du har vägarna förbi där.. har du det också här. Vem vet, bara du själv. Så jag fortsätter att skriva i du-form.

Fan..... kom tillbaka.... bli frisk... tankarna är delade, jag vill självklart att du ska vila upp dig... men ändå.. en annan del av mig........ saknar dagarna då du fick mig att känna ett glädjerus.... till och med söndagarna blev roligare. Och allt pga en människa så underbar: Dig.

Så jävla häftigt det e att du kommer ifrån samma ställe som jag, pga att morsan är från Kungälv... är jag ju också därifrån :) Gött o va göteborgare <3

Om jag hittar en folkhögskola i Götet som passar in på vad jag söker, då kanske jag flyttar till Götet, hade vart så kul, o få uppleva den staden mer :)

Jag mår hyfsat bra idag, fast igår grät jag floder, skrev om dig i forumet, samtidigt som jag gjorde de kände jag hur smärtan lyftes bort ifrån mitt hjärta och jag mådde mycket bättre igen.

Jag älskar dig för att du alltid gör mig lycklig<3 Evigt tacksam för det.

******************

The Rasmus, ja dem älskar jag också så otroligt mkt<3
Väntar spännt på att nya albumet ska släppas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0