Säger du att du älskar mig, då är det säkert så

Daaaaaaaaaaaaaah! Nä skämta bah, typ gått upp astidigt idag för o gå t tandis,grymt roligt :D wiihii! Tänk er o ha Bjørn G. som tandis, fan va kul de skulle va xD

Typ...

Bjørn: "Säg aahhh"
Jag: "aaaaaaahhhmagaaaaad"
Bjørn: "Huh?"
Jag: "Vaeeh snugg du äeeh"
Bjørn: "Haha men tyst nu, kan inte koncentrera mig på arbetet.."
Jag: *dregel

Hahaha xD fast ja, när jag väl öppnar ögonen är det en äldre man (som är en väldigt bra) som e min tandis ;) DÄR KROSSADES DEN DRÖMMEN hahahaha ! :D

Vad vill du göra med ditt liv?
Vill du uppnå dina drömmar?
Eller bara sitta o slagga i soffjäveln??!
Hey! Wake up! Bjørn ain't the only thing in life!
- Asså shut up, det e tips från coachen nu



Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag :)

2008-06-23 @ 11:35:02
URL: http://sannawiberg.blogg.se/
Postat av: Jonna (Tender)

Dagdrömma <33

Ha det gött, hej ^^,

2008-06-23 @ 11:41:53
URL: http://walkonthrough.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0