Vad får jag allt ifrån?

Har suttit och läst dikter och kollat på diktvideos som jag har gjort, jag förstår inte själv hur jag kan skriva så bra dikter, låter säkert väldigt ego nu men jag utgår ifrån vad andra har sagt om mina dikter, alla tycker dom är jättebra, efter att ha läst många kommentarer om hur bra dom är, har jag själv börjat inse att jag skriver väldigt bra. Min rubrik till detta inlägg är en fråga och hade jag varit Björn hade svaret säkert varit "glöggen!", fast själv vet jag inte vad mitt egna svar är..? Hjärtat, måntro? Eller något övermäktigt? Mitt svar får bli "vet ej", får fundera på det lite och återkomma till det senare. Ha de gött nu, kram =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0