Detta é inte bra


Måste försöka fokusera mig på att arbeta, jag sitter ju bara o surfar på sånna sidor som ej hör till skolarbetet. Just nu har jag lunchrast så nu gör de inget om jag surfar så men när de é lektion måste jag försöka koncentrera mig på att arbeta, jag försöker men det går inte. Hjärnan vill inte som jag vill idag. Å så känner jag en knepig trötthet, har inte gjort nått speciellt som skulle kunna göra mig så här trött, så jag vet inte vad det é med mig. Puhh.... Vill dra till Norra Brunn, ja pga att Björn Gustafsson uppträder, på Torsdag men tror inte jag kan. Vill jättemycket men har nog inte råd med tågbiljett just nu. Men kommer nog köpa biljett till STHLM live den 19 juli, då får jag ju ändå se Björn. Fast jag är lugn för jag har redan bokat in mig på den 26 september, ska se honom live då. Björn, Måns, Soran & Özz - Turnén 2008 :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0