!KAOS! (men jag är lycklig)

Kaos. Kaos. Kaos. Kaos.

Fyra ord som beskriver mitt huvve bra just nu.
Eller sure, inside I'm happy förutom att huvvet gör ont
som fan, o är extremt känslosam just nu och att
alla känslor vill kännas samtidigt, vilket får ett dålig resultat
för ja, allt blir kaos!

Jag har mycket att se fram emot (:

Håller på att reparera mig sakta tror jag,
känns i alla fall så.

Och det jag har att se fram emot,
det är det som håller mig vid liv,
just de stunder jag mår piss.

The Rasmus släpper ny efterlängtad platta (:
Har redan singeln, woohoo! :D

Och så äre stand-up show, med Björn & co den 26:e.

Kommer må bra den dagen, det vet jag.
Fast kommer säkert gråta som fan med..
Av lycka förstås (:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0