Fan vad många ska tracka på Sara Varga då ! Skärp er!

Alltså jag fattar inte vad ni har för problem, enda sen Klick!
postade artikeln om att  Sara Varga kanske är Björn Gustafsson nya kärlek,
så har dumma ord riktats mot henne hela tiden.

Och jag frågar er: Vad har ni för problem?
Är ni svartsjuka/avundsjuka på att hon kanske har
nappat denne (för många av er) väldigt snygga person.
I så fall, vad har ni för rätt att säga en massa dumma saker om henne?
 Ingen rätt alls! Mitt råd till er är att ni håller käft,
ni kan tänka vad ni vill men ni behöver väl fan inte säga det.
Hallå? Har ni inte lärt er hur man uppför sig eller?
Det verkar i alla fall inte så.

Och till er som snackar all denna skit, på bloggar,
i kommentarer och fan vet mer, alltså ni är helt jävla otroliga.
Som att ni skulle vinna Björns hjärta ännu mer när ni (kanske)
snackar skit om den person han älskar, alltså, herregud,
om ni tror det, så har ni missuppfattat det hela.

Och jag menar inte att alla snackar skit om henne,
vissa har ju förstånd till att hålla käft och tänka det istället.
Och vissa tänker faktiskt bara positivt kring henne, som jag.
Jag tycker att Sara är en underbar person,
mycket godhjärtad och hon gör fantastiska låtar.

Jag står inte upp för henne för att hon (kanske)
är Björn Gustafssons flickvän. Utan för att jag tycker att det ni gör,
ni som säger idiotiska saker, är helt och hållet dumt!
Tack för mig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0