Säg att allt blir bra igen..

Sorg. Smärta. Tårar.
Snälla, säg att allt blir bra igen..
Fast en del av mig vet att det aldrig kommer att bli så.

Jag kommer aldrig mer få höra min mammas röst,
se in i hennes ögon, hon kommer inte få se mina barn växa upp,
när dom väl kommit till världen.

Säg mig varför, blev mitt liv så här?
Varför var just min mamma tvungen att flyga iväg..
Det är tre år sedan men varje stund känns
som den första.

Jag kommer aldrig att inse,
att.....min mamma... inte.... finns
i mitt liv.. längre.

"Mamma dog när jag var 16'''

Den meningen känns overklig.
Det är sant men jag... kan inte förstå det.

Varför?
Varför just min mamma?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag vet inte om det här skulle kunna hjälpa dig på något sätt..men kika ändå in på www.ripminmamma.blogg.se ... du är inte ensam här i världen, glöm aldrig det. och fortsätt kämpa! kram

2008-08-23 @ 23:22:16
URL: http://livelove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0