Ont i käften och huvudet är en bomb

Jag har så ont i munnen, det spänner. Ajajaj. Och huvudet känns som en tidsinställd bomb, redo att explodera när som helst. Jag är så trött, känns som att jag inte har sovit på evigheter, trots att jag har det. Skulle jag blunda nu så skulle jag somna direkt, troligtvis. I skolan gör jag typ inte ett piss, och det är inte för att jag inte vill arbeta, utan för att vi knappt har några lektioner, bara slappa-tid hela dagarna. Gääsp. Något som gör en än mer trött. Idag slutar jag kl 12. Så jag har typ hela dagen fri.

Kommentarer
Postat av: Ida

Tråkigt med en massa dötid.. hoppas du har det bra iallafall.

2008-08-27 @ 09:11:55
URL: http://idoehood.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0