Dödssjuk!

Ok, jag kanske överdrev lite men jag mår piss! Förkyld och huvvebänga =(
Astrist, åsså ere fotografering för klassen idag med, vad kul, noot! (ofta använt uttryck ;)
Som tur är ere bara klassfoto, inte enskilt foto som tas, för hur kul ere o va rudolf på ett skolkort?
Nada skoj, har hänt mej en gång förut. Jag tror iaf att det inte är enskilt foto, hoppas på det bästa :)

Snart september då, nytt material med bästa bandet (The Rasmus) släpps och den 26:e drar
jag té Götet (hem nr 2, e halv göteborgare :) för å se, ja gissa vem? Vem har inte vunnit, urhm,
även en del av mitt hjärta? (poetiskt :P ) Jopp! Behöver jag ens nämna hans (japp en man) namn?
Räcker att säga melodifestivalen + humor. Och direkt tänker du:
"DEN DÄR JÄVLA BJÖRN GUSTAFSSON!"

Jaow, nu är det faktiskt så att alla inte gillar denne kille, men många håller med mig om att han 
är kungen av komedi. And to you who don't, does it seem like I care a shit about it?

Wellwell, jag längtar tills September, möe härligt kommer hända den månaden :)
And fuck, I'm so in love with my Angel <3
  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0