Mamma <3



Jag saknar dig mamma. Att skriva dikter om dig får tårarna att rinna.. Jag kan fortfarande inte förstå att du inte finns kvar här längre. Vart är du nu ? Du flyger väl omkring som en svart fågel i det blå. Jag älskar dig och hoppas att du mår bra. En dag kommer jag att släppa ut mina vingar och flyga iväg också men jag kan inte just nu för mina vingar är inte helt färdig utvecklade än. Tack för alla 16 åren tillsammans mamma, jag önskar att jag kunde få uppleva dem igen och igen. Men det går inte mer än utifrån alla minnen som jag har. Det har gått tre år sedan snart sen ditt hjärta slutade att slå. Fast ändå har jag inte insett det, jag tror inte jag vill inse att du inte finns här heller. Jag ser det mer som att du är på semester någonstans utom räckhåll. Håll ett extra öga på mina änglar för mig där uppifrån, jag kan tyvärr inte det själv. Lauri, Björn och Brolle är det bästa som hänt mig. Dem betyder allt. Fast detsamma gäller såklart Amanda, min bästa vän, jag älskar henne enormt, håll ett extra öga på henne också för mig. Och för Tusse, min älskade katt. Jag älskar dig för alltid mamma, du kommer aldrig att bli glömd. Flyg för mig så länge, vi ses snart.






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0