Känslorna för Björn

Hur mycket han betyder för mig kommer ni nog aldrig att förstå. Ni kan tyvärr inte sätta er in i min situation. Vad jag ser hos honom är främst hans personlighet, inte hans utseende. Glädjen som han sprider varje dag, det är den glädjen som givit mig lusten till att leva tillbaka. Förr rann tårarna alltid nerför mina kinder. Jag hade inte lyckan i mitt liv då. För lyckan den försvann i samma stund som hjärtat hos min mamma slutade att slå för tre år sedan. Och att nu få uppleva hur det känns att vara glad igen, det är helt otroligt. Jag kommer alltid att vara tacksam för att han blev en del av mitt liv. Jag älskar honom för att han har fått mig att bli glad igen. Jag tror att avsaknaden av detta liv jag har nu och att han gett mig det, får mig att bli extra känslig när det gäller negativa ord om honom. För mig är han en ängel, som betyder väldigt mycket för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0