ilskan får mej att hata! allt o nästan alla

Fitt-ilska! Jag hatar dig! Du förstör mitt liv! Får mig att tänka skit om en viss B, varför får du mej att ta ut allt på honom?! Varför har du valt denne godhjärtade själ till att bli min, ja va heter de, syndabock?! JAG HATAR DIG JÄVLA ILSKA! Och jävla fitt hormoner! Och jävla humörsvängning! HAT! Fuck off ilsk fanskap! DU FÅR MIG ATT MÅ DÅLIGT, varenda jävla gång jag åter blivit glad! JAG HATAR DIG! Fan ta o försvinn! Du förstör alltid den sköna känslan! Vad fan ska jag göra för att få bort dej från mitt liv?! Jävla ilska!

Kommentarer
Postat av: fanny

Jag ska ha lite nya låtar till min ipod :)

Vilken är din favoritlåt just nu?

2008-07-26 @ 00:40:18
URL: http://thelifeoffanny.blogg.se/
Postat av: Anonym

hah ja, kanske ta in på psykhem? ;) SKOJA :D <3

2008-08-12 @ 00:33:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0