Musik får mig att må bra



Humörsvängningarna börjar komma tillbaka igen, faen säger jag, vill inte att känslorna ska börja gå upp-o-ner hela tiden igen, det var grymt jobbigt i vintras.

Musik, musik, musik, vad skulle jag ha gjort utan den underbara musiken?
Och gåvan jag har fått att kunna skriva så bra dikter, tack för båda, vem som än givit mig det.

Med tanke på musik och humor. Jag har tre änglar, en som jag värdesätter mest, i mitt liv. Lauri, den mitt hjärta tillhör. Björn, the king of comedy. Och så den underbara killen ifrån Norr, Brolle. Tacksam för allt dem gör för mig.

Hoppas verkligen att Brolles röst håller i veckans Körslaget,
han ska ju sjunga sin egna låt "Watching the stars", som råkar vara en av favoriterna ;)








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0