Livets tråd hänger lös


Njut av livet. Så länge sorgen inte tär sönder allt inom dig. Själv försöker jag njuta men sorgen tar över mer och mer. Varje dag rinner tårar nerför mina kinder, saknaden efter min älskade mamma är stor. Det kommer den alltid att vara. Så njut av livet, så länge du inte bär smärta inom dig, kan du vara lycklig. Men en dag kommer sorgen tyvärr även nå ditt hjärta och bryta det itu. Det verkar vara så livet fungerar, man föds lycklig men dör med ett trasigt hjärta. Tycker det är synd att det ska vara så.


Glöm inte att leva varje dag som om det vore den sista, för livets tråd hänger lös.
Med det menar jag att hjärtat kan sluta slå när som helst.








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0